♥ | wElCoMe To My BlOg | ♥ ♥ sTrAwBeRy | ChOcOlAtE♥

Foto saya
gurun, kedah, Malaysia
hye they ! my name nor atikah binti ahmad tarmizi.. stay at kedah,where place i proud for..studies at smk gurun.. my life at sch0ol like suck.. hoho.. tpi yg hepy time jmpe kwn2, blaja uh ade la a little bit ch0c0late n ice cream..hehe.. ske mam due2 uh ! ap ag ewh..?? huhu.. aku ank ke2 dri 3 adk bradik.. agak mnje ckit.. mklum la ank mak.. haha.. :)da la kowt stakat uh lau ad ap2 just asking me ! im not arrogant people.. but agak degil.. hehehe.. aku xskew dngar ckap owg..pntang ble ad yg na arah aku mcm2.. huhh ! hate u damm la amhlair ! one more thing la u love me ilysfdmm.. hehe.. u hate me..?? i hate u to0 la dear amhlair a.k.a bitch ! eh ! da mrepek la plak aku nieh ! k la .. love u !u la syg ! muuaahhxx ! =D

i need new ph0ne !!

oh tdakkk ! tdakkk ! f0n aku da r0sak , xlngkap la klau xdak f0n . cmne na mcj nan kwn , cyg ag .. na c0l bla ade important . cmlam stu srangan virus ap ntah tlh mnyerang lam f0n aku . cam pa ag . da la f0n yg stu ag adk bgi r0sak . aku na gna f0n ap .???????????? uwaaaaaaa ! na ambex f0n akak aku dlu /.? huh ! seyez , aku kne mara nnty . adek aku pye f0n .? lgi la ... bsing plak nnty . ayah .? lgi la xbleyh k0wt . nseb la my m0m kasi f0n dye yg stu ag ... ade la jgk f0n at aku . urmmmm . ayhh !! bli la f0n bru .. jnji , kli nieh jge el0k2 , huhuhu .
fon nieh la yg wat hal .. huh ! gram aku . bwu jerw bli ,. da wat prngai da . gram bt0l .
n n0w aku kne pkai f0n nieh . urmmm . ap2 pown kne pjuk ayh aku bli f0n bru gax .
             

Tiada ulasan:

Catat Ulasan